Produsele comercializate de Caladi Business Solutions beneficiaza de garantie pe o perioada de maxim 12 luni sau conform perioadei mentionate in descrierea fiecarui produs.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, termenul de rezolvare este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care produsul a ajuns la sediul Caladi Business Solutions. In cazul in care defectul reclamat nu poate fi remediat in termen de 15 zile calendaristice, se aplica una din urmatoarele masuri, in ordinea mentionata: